بلندگو

بهترین اسپیکرهای خانگی

موسیقی یک بخش مهمی از زندگی ما بوده و در واقع بهترین همراه ما در فعالیت‌های روزمره‌مان مانند پیاده‌روی، ورزش، و حتی در محیط‌های شلوغ و عمومی مانند مهمانی‌ها محسوب می‌شود. این هنر می‌تواند ما را به دنیای دیگری منتقل کند. اما نوع وسیله‌ای که برای پخش آن استفاده می‌کنیم نیز می‌تواند بر کیفیت تجربه‌مان تأثیر بگذارد. در این محتوا شما را با بهترین اسپیکرهای خانگی آشنا می‌کنیم تا بتوانید با انتخابی درست از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید.

۱- اسپیکر انکر SoundCore Motion Plus

یک اسپیکر ارزان قیمت از انکر با صدای قوی و کیفیت بالا که اندازه‌اش کمی بزرگ‌تر از اسپیکرهای بلوتوثی مینی است. با بیس قوی‌تر و صدای شفاف، این اسپیکر انتخاب خوبی برای تجربه‌ صوتی عالی است. طراحی مهندسی‌ شده‌ اسپیکر SoundCore Motion Plus از انکر، با گواهی IPX7 به ‌معنای مقاومت در برابر پاشیدن آب، این اسپیکر را برای محیط‌های خارجی مناسب می‌سازد.

یکی از ویژگی‌های برجسته‌ این اسپیکر بلوتوثی این است که از کدک aptX پشتیبانی می‌کند. این کیفیت صوت را بهبود می‌بخشد و تجربه‌ گوش دادن را به سطح بالاتری می‌رساند. یک اپلیکیشن فوق‌العاده برای کنترل اسپیکر وجود دارد. علاوه بر این، اسپیکر SoundCore Motion Plus همراه با یک DSP پیشرفته برای بهبود مدیریت انرژی و پردازش بهتر صدا، محدوده‌ی فرکانسی ۴۰ تا ۵۰ هزار هرتز و فناوری بلوتوث ۵٫۰ دارد. این اسپیکر قابلیت پخش موسیقی تا ۱۲ ساعت را با شارژدهی مناسب فراهم می‌کند.

۲- هوم پاد مینی اپل

اسپیکر هوم پاد مینی اپل، گزینه‌ای جمع و جور و مناسب برای کاربران آیفون است؛ زیرا قابلیت اتصال بلوتوث و وای‌فای دارد. با وجود درایور Full-range و دو رادیاتور پسیو، این اسپیکر کوچک اپل صدایی متناسب ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از دستیار صوتی Siri، به یک اسپیکر هوشمند تبدیل شده که به دستورات کاربر پاسخ می‌دهد و موسیقی یا پادکست مورد نظر را پخش می‌کند.

قابلیت صدای ۳۶۰ درجه و پشتیبانی از فناوری AirPlay 2، همچنین امکان اتصال دو هوم‌پاد مینی به یکدیگر، از مزایای اسپیکر اپل محسوب می‌شوند. با این حال، برای استفاده از این اسپیکر، نیاز است آن را به برق شهری وصل کنید، هرچند که اتصال بی‌سیم به گوشی نیز امکان‌پذیر است.

۳- اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB13

برند سونی سال‌های بسیاری بوده که در میان ایرانی‌ها بسیار محبوب است و به راحتی می‌توان از کیفیت محصولات این شرکت اطمینان حاصل کرد. اسپیکر SRS-XB13 از جدیدترین محصولات این برند است که به طور کامل قابل حمل بوده و ابعاد کوچک و مناسبی دارد.

این اسپیکر دارای گواهی IP67 بوده و در برابر ورود قطرات آب و ذرات خاک مقاوم است. یک ویژگی دیگر مهم این اسپیکر این است که از پورت USB-C پشتیبانی می‌کند. همچنین، بازدهی باتری این اسپیکر به مدت ۱۶ ساعت مشخص شده است.

اسپیکر بلوتوثی سونی

۴- اسپیکر هارمن کاردن Citation 200

اسپیکر بی‌سیم Citation 200 از هارمن کاردن، امکان پخش موسیقی و اتصال از طریق بلوتوث و وای‌فای را دارد و با استفاده از درایور توییتر ۲۵ میلی‌متری و درایور ووفر ۱۲۰ واتی، صدای قوی و قدرتمندی ایجاد می‌کند. طراحی زیبای اسپیکر Citation 200 از هارمن کاردن، مناسب برای تطبیق با دکور هر خانه است و با پخش ۳۶۰ درجه‌ای، می‌تواند بیشتر اتاق‌ها را پوشش دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته آن، وجود میکروفون داخلی است که امکان کنترل با دستیار صوتی گوگل را فراهم می‌کند.

حمل اسپیکر Citation 200 با گواهی IPX4 و دستگیره‌ شیک در بالای خود، به محیط‌های خارج از خانه آسان است. همچنین، با اتصال به وای‌فای، می‌توانید چند دستگاه از اسپیکر‌های Citation 200 را در اتاق‌های خانه قرار داده و با استفاده از برنامه‌ گوگل Home، آن‌ها را به‌طور همزمان مدیریت کنید.

۵- اسپیکر سونی SRS-XB100

اسپیکر سونی SRS-XB100 دارای درایور ۴۶ میلی‌متری و رادیاتور پسیو است که بازه‌ فرکانسی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را پوشش می‌دهد. شارژدهی این اسپیکر در حالت پخش موسیقی تا ۲۰ ساعت است و با وزن ۲۷۶ گرمی، حمل آن را آسان می‌کند.

۶- اسپیکر میفا A90

اسپیکر میفا A90 دارای دو درایور فول‌رنج ۶۶ میلی‌متری و دو رادیاتور ۷۸ میلی‌متری است که فرکانس ۶۰ تا ۱۸۰۰۰ هرتز را پوشش می‌دهد. در وب‌سایت رسمی محصول، ادعای مقاومت در برابر آب نیز مطرح شده است، اگرچه گواهی IP آن مشخص نشده است.

طراحی اسپیکر Mifa A90 به‌گونه‌ای است که می‌توانید آن را مانند کیف‌های رودوشی با استفاده از بند حمل حمل کرده و در محیط‌های خارج‌ از خانه هم به موسیقی گوش کنید. این اسپیکر انواع اتصالات از بلوتوث تا AUX را پشتیبانی کرده و نورپردازی ریتمیک آن در محیط‌های تاریک، تجربه‌ بهتری را برای شنونده ایجاد می‌کند.

۷- اسپیکر جی بی ال BoomBox 3

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال BoomBox 3 یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی بزرگ است. طراحی آن با دستگیره‌ بزرگ، حمل و نقل آسان دستگاه را فراهم می‌کند و گواهی IP67 ضمانت می‌دهد که این اسپیکر در برابر گردوغبار و آب مقاوم است. امکان شناوری در آب را دارد، اما اگر روی آب قرار بگیرد، ممکن است چرخیده و کیفیت صدای آن کاهش یابد.

اسپیکر BoomBox 3، بی‌تفاوت به آهنگ یا پادکستی که پخش می‌کنید، تجربه‌ باکیفیتی را برای شنونده فراهم می‌کند و صدای خواننده و سازهای موسیقی را با شفافیت بی‌نظیری ارائه می‌دهد. توانایی پخش بیس این اسپیکر نیز در بین رقبا برجسته است، اما قیمت آن ممکن است باعث شود که گزینه‌ اصلی برای همه نباشد.

۸- اسپیکر ال جی XBOOM Go XG9

اسپیکر قابل حمل ال جی XBOOM Go XG9 با یک درایور توییتر ۲۵ میلی‌متری و دو ووفر ۱۱۴ میلی‌متری به همراه رادیاتورهای پسیو در دو طرف، صدایی استودیویی را ارائه می‌دهد. با وجود قابلیت Sound Boost، می‌توانید کیفیت صدا را بهبود بخشید و آن را به بهترین اسپیکر برای مهمانی‌ها تبدیل کنید.

اسپیکر یکپارچه‌ی ال جی XBOOM Go XG9 با دریافت گواهی IP67، مناسب برای استفاده در شرایط بیرون از خانه است. اپلیکیشن XBOOM نیز برای گوشی‌های هوشمند ارائه شده که کنترل و مدیریت این اسپیکر بلوتوثی را بسیار آسان می‌کند. همچنین، این اسپیکر با دستیارهای صوتی سازگار است که بهره‌وری آن را در حالت‌های مختلف افزایش می‌دهد.

اسپیکر ال جی

۹- اسپیکر بلوتوثی زیلوت مدل S51

اسپیکر زیلوت مدل S51 یکی از بهترین انتخاب‌های اقتصادی برای علاقه‌مندان به موسیقی است. این اسپیکر از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و دارای باتری با عمر طولانی است که به شما اجازه می‌دهد تا تا ۶ ساعت به موسیقی علاقه‌مندتان گوش دهید. طراحی زیبای این اسپیکر به همراه دکمه‌ها برای کنترل آسان‌تر پخش موسیقی، تجربه‌ای خوشایند را فراهم می‌کند. به این ترتیب، با خرید این اسپیکر با قیمت مناسب، می‌توانید از کیفیت بالا و لذت بردن از موسیقی بهره‌مند شوید.

۱۰- اسپیکر بلوتوثی جی بی ال مدل charge  ۵

یکی از اسپیکرهای قدرتمند از برند JBL، مدل Charge 5 است که با بیس قوی، حجم صدای بالا و وجود پورت USB A برای شارژ کردن گوشی موبایل، از ویژگی‌های برجسته برخوردار است. ضدآب بودن این اسپیکر یک ویژگی مهم دیگر است و طبق ادعای شرکت JBL، می‌تواند تا ۳۰ دقیقه زیر آب دوام بیاورد.

اسپیکر بلوتوثی جی بی ال

برای مشاهده و خرید اسپیکر های خانگی کلیک کنید

سخن پایانی

در این مقاله، تلاش کرده‌ایم تا بهترین مدل‌های اسپیکر از برندهای مختلف را به شما معرفی کنیم. قبل از خرید، شما می‌توانید مشخصات هر یک را به دقت بررسی کنید و مطابق با نیازهای خود، اقدام به خرید اسپیکر نمایید. شما می‌توانید از سایت دکمه آنلاین که لوازم صوتی و تصویری با کیفیتی در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد، محصول دلخواهتان را با تخفیف ویژه تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *