بلندگو

بهترین پارتی باکس موجود در بازار

پارتی باکس را می‌توانیم جزو اسپیکرهای مخصوص معرفی کنیم که از آن‌ها برای برگزاری مهمانی‌ها و جشن‌ها و به طور کلی رویدادهای بزرگ استفاده می‌شود. این نوع از اسپیکرها دارای ویژگی‌های به خصوصی هستند و به همین دلیل برای فضاهای بزرگ با جمعیت زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. در صورتی که برای برگزاری دورهمی‌ها و مهمانی‌های خود نیاز به خرید اسپیکرهای با کیفیت و قدرتمند دارید، پیشنهاد ما به شما تهیه پارتی باکس است. برای اینکه با بهترین پارتی باکس موجود در بازار آشنا شوید، بهتر است تا پایان این بخش با سایت دکمه آنلاین همراه باشید.

پارتی باکس بلوتوثی قابل حمل کینگ استار مدل KBS635

این محصول را می‌توانیم جزو بهترین اسپیکرهای موجود در بازار معرفی کنیم که به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله پخش نور مناسب و صدای واضح می‌تواند برای مهمانی‌ها و مراسمات شما مناسب باشد. این محصول به صورت استوانه‌ای طراحی شده است و وزنی نزدیک به ۱۶.۵ کیلوگرم دارد. برای طراحی این اسپیکر از دو چرخ استفاده شده است تا حمل و نقل و جابه جایی آن راحت‌تر شود.

پارتی باکس مدل KBS635 دارای توان خروجی ۱۱۰ وات و توان کل ۱۴۰۰ وات است که این موضوع موجب ایجاد صدایی قدرتمند و با کیفیت برای آن شده است. همچنین از دیگر قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن می‌توانیم به قابلیت اتصال به گیتار و ورودی میکروفون اشاره کنیم. شما با کمک این پارتی باکس می‌توانید در منزل یا مهمانی‌ها موسیقی مورد علاقه خود را پخش کرده و از آن لذت ببرید. علاوه بر این، اسپیکر KBS635 از فناوری True Wireless Stereo یا TWS پشتیبانی می‌کند.

پارتی باکس بلوتوثی قابل حمل انرجایزر مدل BTS822

یکی دیگر از بهترین گزینه‌های خرید اسپیکر بلوتوثی یا پارتی باکس مدل BTS822 است. این اسپیکر جزو محصولات با کیفیت و سنگین وزن موجود در بازار به حساب می‌آید. در این نوع اسپیکر جهت تولید صدا از دو درایو ۱۰ اینچی استفاده شده است که همین موضوع سبب ایجاد صدای فوق العاده با کیفیت و بیس نرم می‌شود.

همچنین این محصول دارای حداکثر توان خروجی ۱۰۰ وات و لحظه‌ای ۱۲۰۰ وات است؛ شما با کمک این پارتی باکس می‌توانید همه مهمانی‌ها و مراسمات خود را برگزار کنید. در اطراف باندهای این اسپیکر نورپردازی به همراه ۷ طیف رنگی تعبیه شده است که علاوه بر پخش موسیقی موجب زیبایی دوچندان اسپیکر شده و استفاده از آن در محیط‌های تاریک می‌تواند محوطه داخل ساختمان را زیبا و جذاب کند.

این محصول دارای کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی است که شما می‌توانید به کمک آن آهنگ‌های دلخواه خود را پخش کنید. از مهمترین قابلیت‌های پارتی باکسBTS822 می‌توان به داشتن درگاه‌هایی مثل AUX، USB و پورت گیتار اشاره کرد.

 خرید پارتی باکس بلوتوثی قابل حمل

پارتی باکس بلوتوثی قابل حمل سونی مدل srs-XP700

این محصول را نیز می‌توانیم یکی از بهترین مارک‌های پارتی باکس معرفی کنیم که جزو محصولات ژاپنی فوق العاده است. طراحی ظاهری این اسپیکر نیز به صورت استوانه‌ای است و وزنی نزدیک به ۱۷ کیلوگرم دارد. به دلیل داشتن دسته‌های فلزی و قدرتمند شما می‌توانید به راحتی این اسپیکر را جابه جا کنید. این محصول مجهز به دو ووفر ۶.۶ اینچی است که این موضوع کیفیت آن را بیشتر می‌کند. به دلیل ضد آب بودن این اسپیکر شما می‌توانید از آن در محیط‌هایی مانند استخر با خیال راحت استفاده کنید.

همچنین دارای قابلیت شارژ سریع است و شما با شارژ کردن تنها ۱۰ دقیقه آن می‌توانید تا ۳ ساعت از آن استفاده کنید. جالب است بدانید این محصول پیشرفته ژاپنی صدایی با کیفیت ۲۴۵ وات را در اختیار شما قرار می‌دهد و همین موضوع نشان دهنده وضوح بالای آن است. همچنین دارای نورپردازی منحصر به فردی بوده که علاوه بر استفاده از صدا شما می‌توانید از نورپردازی آن نیز در محیط‌های مورد نظر استفاده کنید.

اسپیکر پارتی باکس مدل ch_8818

این اسپیکر یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهمانی‌ها، جشن‌ها و به طور کلی استفاده در مکان‌های بزرگ و حتی است. ارتفاع آن ۶۹.۵ سانتی متر است و راه‌های ارتباطی و پورت‌های مختلفی از جمله USB T، F card reader، Bluetooth ۵، AUX دارد. این محصول یک باتری با توان ۱۲ وات و ۷۲۰۰ میلی آمپر دارد که این موضوع نشان دهنده قدرت و کیفیت بالای آن است.

همچنین مجهز به نمایش رقص نور، ساب ووفر ۸ اینچی و نورپردازی جدید است که همین موضوع می‌تواند موجب شاد برگزار شدن مهمانی‌های شما شود. به دلیل مزایای فراوانی که پارتی باکس ch_8818 دارد، از جمله ‌عدم نیاز به سیم، قیمت مقرون به صرفه، حمل و جابجایی راحت، داشتن محدوده فرکانس استاندارد و کیفیت بیس عالی، امروزه در لیست بهترین اسپیکرهای بلوتوث دار و فلش خور قرار گرفته است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل میکرولب مدل BT-1004 Plus

در مورد این پارتی باکس باید بگوییم که جزو بهترین و با کیفیت‌ترین اسپیکرها در بازار است که خوش صدا بوده و ویژگی‌های خوب فراوانی دارد. بدنه این محصول از جنس چوب ۱۶ میلیمتری تولید شده است که این موضوع می‌تواند در افزایش ماندگاری و کیفیت آن نقش مهمی داشته باشد. این کمپانی برای ساخت این محصول از دو ساب ووفر ۱۰ اینچی استفاده کرده است که این موضوع صدا را به خوبی و با کیفیت بالا به گوش مخاطبان می‌رساند.

این اسپیکر پارتی دارای وزن نسبتاً کم بوده به طوری که وزن تقریبی آن ۱۴ کیلوگرم است، اما به دلیل داشتن چرخ‌های تعبیه شده شما می‌توانید به راحتی آن را جابه جا کنید. این دستگاه با همه سیستم‌های اندروید و ios سازگار است.

اسپیکر مدل BT-1004 Plus دارای دو حلقه نورپردازی RGB است که در زمان پخش موسیقی، نورپردازی با ریتم آن هماهنگ می‌شود. منبع انرژی این دستگاه یک باتری قابل شارژ ۱۱۰۰۰ میلی آمپری است؛ به همین دلیل شما می‌توانید با خیال راحت و چندین ساعت از آن استفاده کنید.

خرید اسپیکر بلوتوثی قابل حمل از دکمه آنلاین

برای مشاهده و خرید اسپیکر های پارتی باکس کلیک کنید

سخن پایانی

اگر می‌خواهید مهمانی‌ها و دورهمی‌های خود را شادتر برگزار کرده و خاطره‌ای خوب و به یاد ماندنی رقم بزنید پیشنهاد ما به شما استفاده از پارتی باکس‌های مناسب و با کیفیت است. برای خرید بهترین مدل‌های پارتی باکس با صدایی با کیفیت و بدنه عالی می‌توانید این محصول را از سایت دکمه آنلاین سفارش دهید.

مجموعه دکمه آنلاین اقدام به عرضه انواع اسپیکر در ابعاد و اندازه‌های مختلف و با قیمت مناسب به کلیه مشتریان می‌کند. این مجموعه دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و شما از هر کجای ایران و در هر ساعت از شبانه روز می‌توانید اسپیکر مورد نظر خود را سفارش دهید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *